Dejte eshopu vlastní hodnocení
0 / 5 Počet recenzí 0

Your page rank:

Na základě mnoha recenzí uživatelů nákup na eshopu spíše APOLLOs.cz DOPORUČUJEME. Pokud jste již na APOLLOs.cz nakoupili, napište nám na spodní straně webu krátkou recenzi, aby jste pomohli ostatním v rozhodování, případě se nám ozvěte na email pomoc@overenerecenze.cz

Podvodné e-shopy se v posledních letech staly velkým problémem pro zákazníky po celém světě. Tyto nelegální obchody nabízejí zboží za podezřele nízké ceny a slibují rychlé doručení, ale ve skutečnosti jsou jen lákadlem pro nepozorné zákazníky, kteří nakonec nedostanou nic nebo se stanou obětí krádeže identity. Dejte si pozor, aby mezi ně nepatři i eshop APOLLOs.cz

Pokud se rozhodnete nakupovat online, buďte opatrní a důkladně si ověřte, zda je e-shop důvěryhodný. Nejlepší způsob, jak to udělat, je zkontrolovat recenze ostatních zákazníků, dívat se na datum založení e-shopu a ověřit si, zda má platnou licenci a kontaktní informace. Pokud jsou tyto údaje nedostupné nebo podezřelé, je nejlepší se od e-shopu raději držet dál.

Tip: Jaké jsou společné znaky podvodných e-shopů? Špatná čeština, anonymita (provozovatel nejde identifikovat a chybí kontaktní údaje), název domény neodpovídá obsahu e-shopu, držitel domény je ze zahraničí, často vyžaduje platbu předem, výrazné slevy.

Pokud řešíte problém s e-shopem APOLLOs.cz, tak by vám mohlo pomoci ČOI podatelna stížnosti. Poslední aktualizace 6.8 2023

Kontakt na obchod APOLLOs.cz nejspíše neexistuje, nebo ho najdete na webu.
Recenze a hodnocení obchodu APOLLOs.cz najdete níže. Pokud chcete napsat recenzi, můžete jí napsat ve formuláři pod recenzemi. Varujte tak další spotřebitele před nákupem nebo navštívení webu APOLLOs.cz. Pokud potřebujete poradit neváhejte nám napsat na náš email pomoc@overenerecenze.cz

Pokud řešíte problém s e-shopem, tak by vám mohlo pomoci Sdružení obrany spotřebitelů – Asociace, z.s.

APOLLOs.cz obchod,
APOLLOs.cz eshop,
APOLLOs.cz recenze,
APOLLOs.cz kontakt,
APOLLOs.cz reklamace,
APOLLOs.cz vrácení,
APOLLOs.cz doba dodání,
APOLLOs.cz nespokojenost,
APOLLOs.cz zkušenosti,
APOLLOs.cz podvod,

1 /5
Based on 1 rating
20%
20%
20%

Reviewed by 1 user

    • 3 týdny

    Dobrý den,

    ráda bych sdílela zkušenost s obchodem Apollos a také s vysavačem Ecovacs Deebot T10.
    Vysavač jsem měla 2 měsíce, když začala blikat kontrolka značící problém s baterií. Zavolala jsem do servisu a hned jsme se domluvili na reklamaci a zaslání do servisu. Servis Ecovacs objednal dopravu a vysavač si vyzvedli. 2 dny na to mi volá přepravní společnost, že mi vezou balíček. Nečekala jsem, že již vezou zpět daný vysavač. Nikdo mě nekontaktoval o vyřízení reklamace, nic. Vše jsem si musela vykomunikovat a zjistit, jak vše dopadlo. Prý je vysavač v pořádku. Po zapnutí vysavače se objevil okamžitě problém znovu. Navíc začal vysavač zlobit i v úklidu. Vše jsem přeposlala znovu servisu Ecovacs. Snad měsíc a půl jsem s nimi řešila, že mi vrátili vysavač zpět porouchaný, ať si jej odvezou. Odpovědi ze servisu trvaly třeba týden a zájem nijaký. Nakonec odmítli vysavač převzít, jelikož by vyzvedávací adresa a doručovací (po skončení reklamace) mohla být jiná. Jsou prázdniny, nechápu, jak může být problém si jen zjistit, zda mají vyreklamovaný vysavač zaslat k nám domů či např. k nám do práce..adresa by se předala. Prostě to prý nešlo. V tu chvíli jsem se domluvila s obchodem Apollos, kde jsem vysavač zakoupila, zda mohu reklamaci zaslat přes ně a oni následně jej zašlou do daného servisu. Vyplnila jsem dokument o reklamaci a zaslala vysavač. Zde jsem jej musela zaslat na své náklady a po kladném vyřízení reklamace mi bude prý poštovné proplaceno. Vysavač mi zreklamovali a zaslali nový kus. Nevím, jak je to možné, ale i tento kus má problém s baterií. Zase kontrolka signalizuje problém a má se zaslat do servisu. Znovu se tedy zkontaktovávám s Apollos. Z jejich strany to vypadá, že emaily nečtou a jen přeposílají automatické odpovědi tytu: Zašlete si reklamaci, máte v příloze dokument (mimochodem toto byla odpověď na to, že jim zasílám vyplnění již reklamační formulář). Na telefon se jim nedovoláte, ani klasický ani uváděný k reklamacím. Peníze za první dopravu jsem stále neobdržela. Prý jej musí zkontrolovat ekonomické oddělení. Stále čekám, připomínám se. Ověřovala jsem si i v servise Ecovacs, jak je možné, že u nového kusu je daná chyba. V servise mi řekli, že vůbec neevidují, že by společnost Apollos vysavač zaslala do servisu. Bylo pro ně zřejmě jednodušší, že zaslali nový kus. Cena totiž za těch několik měsíců viditelně klesla. S obchodem není možné pořádně komunikovat. Výsledek je tristní. Vysavač jsme zakoupili před 5 měsíci, z toho 3 měsíce se jej snažím zreklamovat. Již nechci mít s tímto obchodem ani servisem nic společného. Požaduji u 3 reklamace vrácení peněz. Zatím nepřišlo žádné vyjádření. Je to neskutečně nepříjemné. Připadám si jako mezi dvěma podvodníky, kteří si zákazníka přehazují jako horký brambor. Pokud bude reklamace vyřízena jinak než vrácení peněz, tak věc předávám rodinému právníkovi a hlásím vše na ČOI.

Napište svojí zkušenost

  • Doprava
  • Cena
  • Podpora

KLADY

+
Přidat další

ZÁPORY

+
Přidat další

The reCAPTCHA verification period has expired. Please reload the page.